
АВТОЕЛЕКТРИК Мазда, комп'ютерна діагностика Mazda ЧЕРКАСИ
Сучасні автомобілі все частіше використовують системи допомоги та безпеки, такі як подушки безпеки, навігаційні системи та інтелектуальні системи безпеки, такі як помічники при екстреному гальмуванні та виявлення пішоходів. Чим більше електроніки встановлено в Mazda, тим більше може виникнути помилок, оскільки системи взаємопов’язані. Саме для зчитування та подальшого усунення причин потрібен автоелектрик Mazda в Черкасах
Якщо електроніка виходить з ладу, вам потрібно везти свій Mazda в майстерню – автоелектрик Mazda Ченркасси. Багато електроніки в автомобілях також змінює те, як працюють майстерні.
Сьогодні більше говорять про усунення неполадок та скидання кодів помилок. Якщо автомобіль повідомляє про помилки розпізнавання дорожніх знаків або асистента руху смугою, майстерні зчитують коди помилок. Для цього пристрій, що зчитує майстерню, підключається до бортового комп’ютера автомобіля Mazda. Проводимо професійно діагностику Mazda в Черкасах спецобладнанням та, що найголовніше можемо усунути неполадки будь-якої складності з електрики на Mazda які будуть знайдені, що дуже важливо так як визначити неполадку та усунути її це різні речі. Автоелектрик по Mazda в Черкасах має досвід роботи понад 10 років.
діагностика БМВ ЧЕРКАСИ
Страбен проводить діагностику автомобіля Mazda, а саме:
діагностика двигуна
окремі модулі
помилки читання з кожного
доробки коробки передач, дросельної заслінки, акумулятора та багатьох інших
стирання помилок (AIRBAG, радіо, лампочки тощо)
перевірка робочих параметрів агрегатів двигуна
Ми використовуємо спеціалізоване програмне забезпечення Mazda в Черкасах, завдяки якому ми знаємо, які модулі/елементи мають проблеми при виникненні помилок. Ми не випускаємо клієнта з кодами помилок, щоби він сам шукав в інтернеті. Консультуємо, як усунути можливу несправність або щоб замовник був задоволений – завжди підбираємо оптимальне рішення. Ми працюємо з Mazda та постачальниками запасних частин, тому, якщо вам потрібно замовити запчастини, ми можемо організувати їх у найкоротші терміни.
Ми пропонуємо комплексну діагностику автомобіля власникам автомобілів Mazda у Черкасах. Послугу виконують діагности з багаторічним досвідом роботи у професійно обладнаній майстерні. Сервіс Страбен Mazda Черкаси оснащений найсучаснішим діагностичним обладнанням від найшанованіших і найнадійніших виробників.
Однак сучасно обладнана майстерня – це ще не все. Що відрізняє наш сервіс, так це команда професійних діагностів і механіків, які є не тільки справжніми фахівцями в галузі автомеханіки, але й любителями автомобілізму. Автомобілі, особливо німецькі, їхнє хобі. Поєднання ентузіазму та професіоналізму робить їхню діагностику Mazda надзвичайно ефективною. Завдяки їм ви дізнаєтесь про реальний технічний стан вашого автомобіля.
Ми можемо запропонувати нашим клієнтам вигідніший прайс-лист, ніж у дилерському центрі. Однак, незважаючи на нижчу ціну, ми забезпечуємо таку саму високу якість послуг.
Послугами нашого сервісу користуються власники всіх моделей Mazda.
Автоелектрик по Mazda у Черкасах
Ми розуміємо, що знання та досвід – це ще не все. Ми дбаємо про те, щоб наш сервіс Mazda був оснащений передовими діагностичними приладами та сучасними сервісними інструментами.
Ми працюємо за тими ж авторизованими сервісними програмами, що й авторизовані сервісні станції. Ми підтримуємо найвищі стандарти якості, дбаючи про конкурентоспроможні ціни І хоча ми підтримуємо набагато нижчі ціни, ніж вищезгадані майстерні, ми пов’язані тими самими обмежувальними директивами марки Mazda. У нашому сервісі Mazda в Черкасах ми встановлюємо додаткове оригінальне обладнання, таке як світлодіодні ліхтарі, буксирувальні гаки та інше, і надійно кодуємо всі додаткові функції – все залежно від потреб, типу та версії вашого обладнання Mazda. відремонтувати Mazda з електрики в Черкасах потрібно мати багаторічний практичний досвід, акуратність і гострий розум. Саме такі якості мають автоелектрики по Mazda в Черкасах на СТО Страбен.
Втім, всі сучасні автомобілі дуже технологічні і складні в автомобільній частині, просто нафаршировані комп’ютерами і складними електричними блоками. Саме тому потрібен великий досвід і високий професіоналізм у роботі автоелектрика Mazda в Черкасах та області. Авто електрик в Черкасах по Mazda вузько спеціалізований, тому знає багато нюансів і особливостей марки, що в свою чергу допомагає позитивному виправленню неполадки будь-якої складності.

безпека авто - сигналізації
Жоден водій Mazda не хоче турбуватися про те, що його машина несподівано перейде до іншого власника. Саме тому автомобільна сигналізація є абсолютною основою захисту вашого автомобіля. Ваша машина не має охорони? У вас зламалася автосигналізація? Варто звернутися до нашого спеціаліста Страбен Черкаси, який порадить, яка сигналізація буде найбільш ефективною на вашому Mazda або відремонтує несправний прилад. Записуйтесь до нашого фахівця з Mazda і скористайтесь професійним обслуговуванням за вигідною ціною.
Ми встановлюємо на Mazda:
односторонні сигналізації
двосторонні сигналізації
смарт GSM сигналізації
GPS дачі
протиугінні мітки
механічні блокування керма, КПП, педалей
маячки
Електроніка
Страбен Електроніка сучасна майстерня електроніки Mazda в Черкасах має спеціалізований інструмент, завдяки чому вся наша робота виконується дуже якісно та з високою точністю. Ми беремося навіть за складний та дуже складний ремонт різних моделей автомобілів Mazda.
При цьому перед початком роботи ми інформуємо клієнта про витрати. Ми складаємо кошторис витрат, в якому враховуємо як вартість деталей і елементів, що купуються, наприклад драйверів, запобіжників або джгутів електропроводки, так і вартість робіт.
Ми також пояснюємо, які саме дії нам необхідно виконати і чому, і який є приблизний термін ремонту.
Пошкодження електричної системи може мати різні причини, зокрема:
-Старість установки
неакуратний ремонт із минулого
-Променеві потертості
затоплююча електроніка
-Симптомами проблем з електрикою та електронікою автомобіля є різного роду помилки та несправності автомобіля.
У цьому випадку варто якнайшвидше скористатися допомогою професіоналів – завдяки швидкому та правильному реагуванню невелика несправність не перетвориться на серйозну поломку.

ксенон/LED на Mazda в черкасах
Підбір та правильне встановлення ЛЕД/Ксенон на Mazda. Без помилок, все правильно та надійно.

Кнопки секретки, протиугонки для Mazda
Встановлені на заводі іммобілайзери або сигналізації ідеально підходять для однієї ролі: вони відповідають вимогам страховиків. Як фактичний захист вони працюють гірше. Злодії їх вирахували – підключають власний комп'ютер, що дозволяє обійти заводську електроніку, та їдуть машиною як на своїй. Навіть якщо виробнику вдається на якийсь час убезпечити транспортний засіб, злодії можуть ефективно обійти заводські іммобілайзери вже за кілька місяців. При цьому злочинцям навіть не потрібно зламувати машину, вони просто відкривають її та їдуть, і все завдяки безключовому доступу в машину (так звана безключова система). Завдяки йому ви можете відкрити та завести машину, не дістаючи ключ у кишені. Просто потягніть за ручку та натисніть кнопку стартера. Автомобіль використовує радіозв'язок, за допомогою якого він зв'язується з передавачем та обмінюється кодами. Коли все правильно – можна йти. Робочий діапазон системи дуже малий, не перевищує кількох десятків сантиметрів. Установка секретки на Mazda в Черкасах на СТО Страбен убезпечить від перерахованого вище.

Автосигналізація Mazda
Завдання сигналізації - запобігти угону автомобіля і сповістити власника про ситуацію, що склалася. Останні сигнали тривоги являють собою набір датчиків, підключених до запрограмованого процесора. Датчики, розташовані в різних місцях автомобіля, передають інформацію процесору, який сповіщає про будь-які нерівності. Для ефективної сигналізації дуже важливо, щоб датчики були встановлені правильно. Встановлені в невідповідних місцях, вони можуть отримати, наприклад, вогкість або стирання, через що сигналізація взагалі не спрацює або почне включатися сама по собі - наприклад, коли хтось просто треться про кузов автомобіля. За типом зв'язку автосигналізації діляться на односторонні та двосторонні. Робота односторонньої сигналізації полягає в тому, що ми можемо відправити сигнал процесору, наприклад, відкрити або закрити двері, включити або вимкнути сигналізацію, але пристрій не може надіслати сигнал назад. Двостороння автомобільна сигналізація може приймати та надсилати сигнали. Залежно від класу пристрою ми можемо отримувати інформацію про те, чи увімкнена сигналізація, чи замкнені двері, чи працюють датчики. Інформація може сигналізуватися діодами, що світяться, на пульті дистанційного керування або, у разі нових пристроїв, вона буде відображатися на РК-екрані. Останні пристрої підключаються безпосередньо до смартфону за допомогою спеціальних програм.

Ремонт проводки Mazda
З роками зношування автомобіля стає все більш помітним і його легко визначити. Але що стосується проведення автомобіля то це не видима частина і часто проявляється коли авто не їде або сталося коротке замикання. Наші фахівці роблять ремонт проводки Mazda будь-якої складності якісно та на довго.

автозвук Mazda
Покращення авто звуку Mazda без порушення штатної геометрії та помилок. Правильно підбираємо та встановлюємо автомобільний звук, магнітоли, додаткове обладнання, сабвуфери, підсилювачі.

Стартер/генератор
Електрика сучасного автомобіля Mazda - надзвичайно важливий елемент правильного функціонування всіх механізмів. Фахівці з обслуговування автомобілів Mazda виділяють три основні проблеми з електричною системою автомобілів: пошкодження проводки, вихід із ладу стартера та генератора. 1. Сучасний Mazda складається з десятків кілометрів дротів, зібраних у товсті джгути та розгалужених по довжині автомобіля. Джгутів дротів у вантажівці так багато, що без професійного електрика з діагностичним обладнанням просто не обійтись. Основною причиною несправностей в електрообладнанні є порушення з'єднання контактів та проводів через окислення, тертя балок, скупчення бруду та попадання води. Крім того, вихід з ладу хоча б одного або двох контактів (проводів) може призвести до серйозних відмов у багатьох електричних системах автомобіля. Спеціалісти сервісу Страбен здійснюють такі види ремонту кабелю: Пошук та ремонт обривів кабелю - відновлення проводки після коротких замикань та перебоїв Ремонт електропроводки - Заміна та ремонт джгута - ремонт освітлення 2. Стартер відіграє важливу роль у роботі Mazda. Саме завдяки роботі запускається двигун. Нехай його робота короткочасна, але сила механічних навантажень, які на нього припадають, значна, що спричиняє знос основних елементів пристрою. Відмови стартера зазвичай відбуваються в самий невідповідний момент: двигун не заводиться, чути лише клацання реле, стартер запускається. Діагностика стартера – неминуча частина ремонтних процедур, якими проходить кожен водій. 3. Генератор по праву вважається другим серцем автомобіля. Його завданням є вироблення електроенергії для роботи електроприладів та електроніки автомобіля, а також для заряджання акумуляторної батареї. Несправність генератора призводить до неможливості експлуатації Mazda протягом тривалого часу, оскільки потужність акумулятора дуже обмежена. Генератор зазнає значних навантажень, внаслідок чого згодом його доводиться ремонтувати або повністю замінювати. Щоб не пошкодити генератор, він не зачепив вас у дорозі, необхідно періодично проводити діагностику та своєчасно усувати неполадки. Виділимо кілька причин, через які генератор перестає виробляти енергію: знос щіток; -Регулятор напруги горіння; - Закриття обмотки; -згоряння діодного моста; Зношування підшипника. При порушеннях регламенту електроенергії, що виробляється струм може бути надмірним (приводить до збоїв у роботі електроприладів автомобіля) або малим (у цьому випадку недостача компенсується акумуляторною батареєю, що призводить до її розрядки). Передчасне зношування). Робота сучасних автомобілів все більше залежить від електроніки, яка є досить вимогливою до якості струму в бортовій системі автомобіля. Навіть незначні відхилення можуть призвести до передчасного виходу з ладу деталей та вузлів електроустаткування. Чому варто довірити Потрібен ремонт та заміна автоелектрики, стартерів та генераторів? Професійні фахівці автомайстерень Страбен мають великий досвід, навички та знання в галузі електрообладнання, електромонтажу, електричних та електронних систем Mazda автомобілів. Ви завжди можете розраховувати на кваліфіковану допомогу наших спеціалістів автодіагностів та електриків. Багато автосервісів займаються найпростішою діагностикою (працює – не працює) та заміною всього вузла. Вартість цього пристрою в автомобілі Mazda досить висока, а причина поломки може бути копійчаною. Наприклад, достатньо замінити щітки, не змінюючи весь вузол, що значно знижує витрати на відновлення генератора. Наші сервісні механіки вчасно та якісно виконують ремонтні роботи. До того ж вартість послуги буде нижчою, ніж в інших сервісних центрах. Адже ми не зважаємо на маржу дилера. Наша компанія здійснює подібні роботи вже понад 15 років. Тому всі робітники, від операторів до механіків, чудово справляються із завданнями будь-якого рівня складності.

ОСВІТЛЕННЯ НА MAZDA У ЧЕРКАСАХ
Перевірка освітлення Mazda, а також її оновлення на більш потужне та яскраве можливе у нас на СТО в Черкасах. Наші фахівці мають багаторічний досвід і тому можуть чітко підібрати та інсталювати будь-яке обладнання, що тільки можна уявити в плані освітлення.
КОДИ ПОМИЛОК Mazda
P1000 | Тест монитора OBD II не завершен | |
P1001 | Не удалось выполнить функцию самопроверки или ошибка SCP | |
P1100 | Неисправность цепи датчика расхода воздуха | |
P1101 | Цепь датчика расхода воздуха вне диапазона самопроверки | |
P1102 | Сигнал датчика массового расхода воздуха не соответствует датчику положения дроссельной заслонки. | |
P1103 | Сигнал датчика массового расхода воздуха не соответствует частоте вращения двигателя | |
P1110 | Сигнальная цепь датчика температуры впускного воздуха (динамическая камера) | |
P1112 | Неисправность цепи датчика температуры впускного воздуха | |
P1113 | Сигнальная цепь датчика температуры впускного воздуха (динамическая камера) | |
P1114 | Цепь датчика температуры впускного воздуха, низкий входной сигнал | |
P1116 | Цепь датчика ECT вне диапазона самопроверки | |
P1117 | Сигнал датчика ЕСТ прерывистый | |
P1120 | Датчик положения дроссельной заслонки вне нижнего диапазона | |
P1121 | Сигнал датчика положения дроссельной заслонки не соответствует сигналу массового расхода воздуха | |
P1122 | Положение дроссельной заслонки застряло | |
P1123 | Положение дроссельной заслонки открыто | |
P1124 | Сигнал датчика положения дроссельной заслонки вне диапазона самопроверки | |
P1125 | Сигнал датчика положения дроссельной заслонки прерывистый | |
P1127 | Нагреватель датчика 2 датчика HO2S, ряд 1, не включается во время самопроверки при включенном двигателе | |
P1128 | Сигналы датчика 1 блока HO2S поменялись местами в ключе во время самотестирования при работающем двигателе | |
P1130 | HO2S ряд 1 датчик 1 не переключается (достигнут предел контроля топлива) | |
P1131 | Сигнал датчика 1 HO2S банка 1 ниже 0,45 В (соотношение A/F слишком бедное) | |
P1132 | Сигнал датчика 1 ряда HO2S выше 0,45 В (соотношение A/F слишком богатое) | |
P1135 | HO2S, ряд 1, датчик 1, цепь нагревателя, низкий уровень входного сигнала | |
P1136 | HO2S, ряд 1, датчик 1, цепь нагревателя, высокий уровень входного сигнала | |
P1137 | HO2S, ряд 1, датчик 2, не переключается (достигнут предел контроля топлива) | |
P1138 | Сигнал датчика 2 ряда 1 датчика кислорода HO2S выше 0,45 В (соотношение A/F слишком богатое) | |
P1141 | HO2S, ряд 1, датчик 2, цепь нагревателя, низкий входной сигнал | |
P1142 | HO2S, ряд 1, датчик 2, цепь нагревателя, высокий уровень входного сигнала | |
P1143 | Сигнал датчика 3 блока HO2S 1 ниже 0,45 В (соотношение A/F слишком бедное) | |
P1144 | Сигнал датчика 3 блока HO2S 1 выше 0,45 В (соотношение A/F слишком богатое) | |
P1150 | Кислородный датчик 2 Датчик 1 не переключается (достигнут предел контроля топлива) | |
P1151 | Сигнал датчика 1 ряда 2 датчика кислорода HO2S ниже 0,45 В (соотношение A/F слишком бедное) | |
P1152 | Датчик кислорода 2 Сигнал датчика 1 выше 0,45 В (соотношение A/F слишком богатое) | |
P1169 | Цепь датчика 1 датчика HO2S, ряд 1, герметична (ряд 1, датчик 1) | |
P1170 | Цепь датчика 1 датчика HO2S, ряд 1, герметична (ряд 1, датчик 1) | |
P1173 | Цепь датчика 1 датчика HO2S, ряд 2, герметична (ряд 2, датчик 1) | |
P1195 | Цепь датчика наддува EGR | |
P1196 | Цепь запуска замка зажигания | |
P1235 | Цепь управления топливным насосом | |
P1236 | зона управления топливным насосом | |
P1250 | Цепь электромагнитного клапана управления регулятором давления | |
P1252 | Цепь электромагнитного клапана управления регулятором давления 2 | |
P1260 | Обнаружен сигнал противоугонной системы — двигатель заблокирован | |
P1270 | Достигнут предел скорости двигателя или скорости автомобиля | |
P1309 | Монитор обнаружения пропусков зажигания | |
P1345 | Нет сигнала CMP или SGC | |
P1351 | Сигнал диагностического монитора зажигания на PCM потерян или находится вне допустимого диапазона | |
P1352 | Первичная цепь катушки зажигания «А» | |
P1353 | Первичная цепь катушки зажигания «В» | |
P1354 | Первичная цепь катушки зажигания “C” | |
P1358 | Сигнал диагностического монитора зажигания вне диапазона самопроверки | |
P1359 | Сигнал SPOUT к модулю управления силовым агрегатом потерян или находится вне допустимого диапазона | |
P1360 | Вторичная цепь катушки зажигания «А» | |
P1361 | Вторичная цепь катушки зажигания «В» | |
P1362 | Вторичная цепь катушки зажигания “C” | |
P1364 | Первичная цепь катушки зажигания | |
P1365 | Вторичная цепь катушки зажигания | |
P1390 | Отсутствует перемычка регулировки октанового числа или разомкнута цепь | |
Р1400 | Низкий вход цепи датчика DPFE | |
P1401 | Цепь датчика DPFE, высокий уровень входного сигнала | |
P1402 | Цепь датчика положения клапана EGR | |
P1405 | Датчик DPFE на входе шланга отключен или засорен | |
P1406 | Датчик DPFE выходного шланга отключен или засорен | |
P1407 | Поток EGR не обнаружен | |
P1408 | Неправильный поток системы EGR в области самопроверки при работающем двигателе | |
P1409 | Магнитная цепь вакуумного регулятора EGR | |
P1410 | Электромагнитный клапан наддува EGR заклинил | |
P1443 | Не удалось прочистить систему EVAP. | |
P1444 | Цепь датчика расхода продувки EVAP, низкое напряжение | |
P1446 | Высокое напряжение датчика расхода продувки EVAP | |
P1449 | CDCV или цепь CV положения дроссельной заслонки | |
P1450 | Ошибка системы управления EVAP | |
P1451 | Цепь электромагнитного клапана вентиляции адсорбера | |
P1455 | Цепь датчика уровня топлива в баке | |
P1460 | Цепь реле отключения кондиционера при полностью открытой дроссельной заслонке | |
P1464 | Сигнальная цепь кондиционера | |
P1474 | Цепь управления вентилятором (первичная обмотка) | |
P1479 | Цепь управления вентилятором (первичный контур конденсатора) | |
P1485 | Цепь вакуумного магнита EGR | |
P1486 | Цепь соленоида прокачки EGR | |
P1487 | Магнитопровод EGR-CHK (наддув) | |
P1496 | Обмотка электродвигателя клапана рециркуляции отработавших газов «1» разомкнута или замкнута | |
P1497 | Обмотка электродвигателя клапана рециркуляции отработавших газов ‘2’ разомкнута или замкнута | |
P1498 | Обмотка двигателя клапана рециркуляции отработавших газов ‘3 обрыв или короткое замыкание | |
P1499 | Обмотка двигателя клапана рециркуляции отработавших газов «4» разомкнута или замкнута | |
1500 р. | Прерывистый сигнал датчика скорости автомобиля | |
P1501 | Датчик скорости автомобиля вне диапазона самопроверки | |
P1502 | Неисправность цепи датчика скорости автомобиля | |
P1504 | Цепь соленоида управления подачей воздуха на холостом ходу Прерывистый сигнал | |
P1505 | Система контроля холостого хода на адаптивном зажиме | |
P1506 | Обнаружено превышение скорости системы контроля холостого хода | |
P1507 | Обнаружена пониженная скорость системы контроля холостого хода | |
P1508 | Цепь соленоида байпасного воздуха ‘1’ | |
P1509 | Цепь соленоида обходного воздуха ‘2 | |
P1512 | ошибка VTCS | |
P1521 | Цепь соленоида VRIS ‘1’ | |
P1522 | Цепь соленоида VRIS ‘2 | |
P1523 | магнитопровод ВИКС | |
P1524 | Магнитная цепь байпаса охладителя наддувочного воздуха | |
P1525 | Вакуумный магнитопровод АБВ | |
P1526 | Цепь соленоида вентиляции ABV | |
P1529 | Контур клапана управления подачей воздуха L/C с атмосферным балансом | |
P1540 | системная ошибка АВВ | |
P1562 | Низкое напряжение модуля управления силовым агрегатом + ВВ | |
P1569 | Низкий вход цепи VTCS | |
P1570 | Высокий вход цепи VTCS | |
P1601 | Неисправность линии связи модуля управления силовым агрегатом с TCM | |
P1602 | Неисправность линии связи модуля управления силовым агрегатом с TCM | |
P1602 | Ошибка связи системы иммобилайзера с модулем управления силовым агрегатом | |
P1603 | Ошибка системы иммобилайзера | |
P1604 | Ошибка системы иммобилайзера | |
P1605 | Модуль управления силовым агрегатом Keep Alive Memory Test Ошибка | |
P1608 | Модуль управления силовым агрегатом (ECM-CPU) Ошибка проверки DTC | |
P1609 | Цепь датчика детонации модуля управления трансмиссией (ECM-CPU) | |
P1621 | Ошибка системы иммобилайзера | |
P1622 | Ошибка системы иммобилайзера | |
P1623 | Ошибка системы иммобилайзера | |
P1624 | Ошибка системы иммобилайзера | |
P1627 | Ошибка связи по линии модуля управления силовым агрегатом (ECM/TCS) | |
P1628 | Модуль управления силовым агрегатом (ECM/TCS) Любая ошибка связи по линии | |
P1631 | Сигнал выходного напряжения генератора (нет выхода) | |
P1632 | схема контроля напряжения аккумулятора | |
P1633 | Ошибка перезарядки аккумулятора | |
P1634 | Цепь клеммы «В» генератора разомкнута | |
Р1650 | Датчик давления гидроусилителя рулевого управления выходит за пределы диапазона, неисправность | |
P1651 | Цепь реле давления гидроусилителя руля | |
P1652 | Цепь реле давления гидроусилителя руля | |
P1701 | Ошибка обратного включения датчика диапазона коробки передач | |
P1702 | Неисправность цепи датчика диапазона коробки передач | |
P1703 | Переключатель включения/выключения тормоза вне диапазона самопроверки | |
P1705 | Датчик дальности передачи вне диапазона самопроверки | |
P1709 | Цепь датчика положения педали сцепления | |
P1711 | Цепь датчика температуры трансмиссионной жидкости вне диапазона самопроверки | |
P1713 | Цепь датчика температуры трансмиссионной жидкости | |
P1714 | Соленоид переключения передач ‘1’ Механическая ошибка | |
P1715 | Механическая неисправность соленоида переключения “2” | |
P1716 | Механическая ошибка соленоида переключения передач «3» | |
P1717 | Соленоид переключения передач «4» Механическая ошибка | |
P1718 | Цепь датчика температуры трансмиссионной жидкости | |
P1720 | Ошибка сигнала датчика скорости автомобиля «2» | |
P1729 | Ошибка нижнего переключателя коробки передач 4×4 | |
P1740 | Механическая неисправность соленоида муфты гидротрансформатора | |
P1741 | Электрическая неисправность управления муфтой гидротрансформатора | |
P1742 | Электромагнитный клапан муфты гидротрансформатора закорочен | |
P1743 | Муфта гидротрансформатора вышла из строя – TCIL включен | |
P1744 | Механическая неисправность соленоида муфты гидротрансформатора | |
P1746 | Цепь соленоида электронного контроля давления разомкнута | |
P1747 | Магнитная цепь для электронного контроля давления | |
P1749 | Низкий уровень сигнала в цепи соленоида электронного контроля давления | |
P1751 | Механическая неисправность соленоида переключения передач «А» | |
P1752 | Короткое замыкание в цепи соленоида переключения передач “А” | |
P1754 | Электрическая неисправность соленоида сцепления коробки передач | |
P1756 | Механическая неисправность соленоида переключения передач “B” | |
P1757 | Цепь соленоида переключения передач “В” замкнута накоротко | |
P1761 | Соленоид переключения передач ‘3’ Механическая неисправность | |
P1762 | Ошибка ленты передачи SS3/SS4/OD | |
P1765 | Электромагнитный клапан управления коробкой передач 3-2 | |
P1767 | Магнитная цепь муфты гидротрансформатора | |
P1771 | Цепь датчика положения дроссельной заслонки разомкнута в TCM | |
P1772 | Цепь датчика положения дроссельной заслонки замкнута на модуль управления коробкой передач | |
P1780 | Цепь переключателя управления коробкой передач | |
P1780 | Выключатель Overdrive Off не переключается во время самопроверки | |
P1781 | Коробка передач 4×4, низкий переключатель, ошибка вне диапазона | |
P1783 | Температура трансмиссионного масла Высокий вход | |
P1788 | 3-2T / цепь CCS разомкнута | |
P1789 | Цепь 3-2T/CCS закорочена | |
P1794 | Прямая цепь аккумуляторной батареи модуля управления силовым агрегатом | |
P1797 | Переключатель P/N разомкнут или короткое замыкание | |
Р1900 | Неисправность цепи датчика частоты вращения турбины | |
P1901 | Неисправность цепи муфты гидротрансформатора |
- Mazda2
- Mazda3
- Mazda3 MPS
- Mazda5
- Mazda6
- Mazda 121
- Mazda Bongo
- Mazda Bongo Friendee
- Mazda Capella
- Mazda Cosmo
- Mazda CX-3
- Mazda CX-5
- Mazda CX-7
- Mazda CX-9
- Suzuki Hustler
- Mazda Familia
- Mazda Luce
- Mazda CX-30
- Mazda CX-50
- Mazda MX-30
- Mazda Parkway
- Mazda Scrum
- Mazda MPV
- Mazda Roadpacer
- Mazda RX-7
- Mazda RX-8
- Kia Enterprise
- Mazda Titan
- Mazda Verisa
- Xedos